juuli 02, 2010

Ettevõte : Surfdata.ee

Kas oled sa mõelnud kust saaks kiirelt ja hea hinnaga midagi oma arvuti nunnutamiseks ?

Mina küll olen ja mõtlesin tükk aega, et peaks ära ostma sellise asja nagu Logitech Speaker Lapdesk N700.

See on üks tore kõva alus, mille saad endale sülle võtta ja selle peale panna läpaka täpselt nii, et kiirgav läpakas on piisavalt kaugel perekonna juveelidest ning samas on väga mugav seda süles hoida ja ei kipu läpakas ära lämbuma näiteks tekki kui panna see voodis enda kõrvale. Lämbumise vastu on sellel asjandusel ka ventikas, mis puhub õhku läpakale alt üles. Aga mille üle ma kõige rõõmsam olen peale seda kui läpaka selle peale panin - kõlarite heli on supper!!! Heli tugevus nimelt jõuab lihtsalt järgi suurematelegi makkidele aga kvaliteet läheb pika puuga mööda :D

Aga miks siis surfdata.ee ?

Ma ei teagi... algul oli plaanis mujalt osta aga sealt oli see kadunud ja tegin neti otsingut ning parim hind tuli surfdatast. Tegin siis kõne, et kui kiirest kätte saab ja vastus oli 1-3 päeva (näiteks kui plaadipoest tellida cd siis läheb 5-20 päeva). Kuna väga neti poode ja ettemakse ei salli siis selle vastus oli neil, et saab ka siis kui järgi tuled. Supper.. panin kodukalt eile tellimuse sisse ja jätsin selle sinnapaika kuna eelduste kohaselt tuleb uuel nädalal.. aga näe .. täna hommikul kell 11 tuli kõne, et asi kohal ja võib järgi tulla. Läksin järgi .. kuigi "pood" oli väike ja osoonine siis suhtumine oli väga sõbralik.

ahjaa.. ja arvel oli nali ka peal : Alates 01.06.2010 Edgar Burešin I Tallinna propagandamaks firmale müües 0,00 eraisikule müües :

Aga kas see on ikka nali ? Minu jaoks oli küll naljakas aga krt nu vihaseks teeb see ninasarvik seal linnameeri toolil.. võtame igalt poolt rahad ära ja toidame enda propaganda telekanalit ja reklaami !

Igatahes ... praegusel hetkel jäi surfdata.ee-st väga hea mulje ;)

Kommentaare ei ole: