juuli 14, 2010

Muusika : Tanel Padar & The Sun

Kas oled mõelnud, mis vahe on esinejal ja esinejal ?

Mina olen sellele suht palju mõelnud kuna olen pidanud kokku puutuma mitmete esinejatega. Nendest esinejatest osa on üles tõusnud, kes tõesti arvavad, et nad on maailma naba ja sa pead tegema, mis nad tahavad kuid samas ega nad ei ole esinejana midagi väärt. Samas on ka esinejaid, kes ei saa aru, et nad võiksid kõvast rohkem saavutada ja kahju on kohe näha kuidas neid ära "kasutatakse". On esinejaid, kes on oma põhimõtetes kinni jäänud oma hiilgeaegadesse ja on esinejaid, kes suudavad ajaga kaasas käia ning otsivad väljakutseid.

Nii palju kui ma olen kokku puutunud esinejatega siis kõige lahedama suhtumisega on ettevõtmine nimega "Tanel Padar & The Sun". Kui algul teadsin neid kui bändi, mis kõigile meeldib, siis nende suhtumine kõige lahedam ei tundunud. Kuidagi selline ülbe ja ennast täis tundus. Kuid kui sai nendega suhtlema hakatud siis tõesti "ei ole võimalik" kui lahe suhtumine - "Kui projekt on huvitava ideega ja arendab bändi siis nemad on käpp". Meeldiv on ka see, et nad suhtuvad kõikidesse projektidesse eraldi. On ju ka kõik projektid erinevad ja erinevate võimalustega. Need on mehed kes teevad oma bändi selleks, et oleks kõigil hea olla ning anda kõigile võimalus ja mitte selle eesmärgiga, et tohutuid miljoneid padja alla korjata, et siis iga öö neid imetleda ja silitada nagu Gollum jumaldas sõrmust LOTR-is. Aga nu ega keegi ei keela ju rikkaks saada kui oma värki hästi teed peaasi, et sa ikka jagad rikkust lähedastega, sõpradega ja ettevõtmistega, mis seda väärivad.

Viimane ettevõtmine, mida pealtvaatajate seas nautisin, oli II CSIT amatööride maailmamängude alguspidu ning mis oli kui loodud The Sun-ile. See oli võimas vaatepilt kui laval rokkis bänd ja tema eest käis läbi üle 5000-nde tantsija / võimleja.

Kuigi ma The Sun-i otsene fänn ei ole, et käiks kõikidel kontserditel ja kargaks lava ees esimeses reas, siis huvitavatel ettevõtmistel, mida nad korraldavad, käin vähemalt korra ära. Korra vähemalt käin ära kuna nad teavad, mis on kvaliteetne meelelahutus ning selle eest olen ma nõus maksma ;)

Ahjaa... lõppu lisaks loo, mis on minu südame võitnud, sõnad :p Rütmi ja mõtet peab loos olema !

"Jää vait" sõnad:

Kas sa näed ka
Mind praegu
Hingenõrkust
Kus sa vaatad

Ootasin koju
Kui viimane jobu
Toas kõnnin ringi
Tuld silmist

Lebota teota irvita minuga koputa titulituta sa teistega
Kanguta edasi selgroota emosid
Lõpeta kohe see lalin ja nutt

Jää vait ma ütlen sulle
Jää vait kus olid eile
Jää vait ometigi
Jää vait ma ütlen sulle
Jää vait kus olid eile
Jää ometigi nüüd vait kui sul kästakse

Minust välja
Ennast sõid sa
Toore jõuga
Külma näoga

Lebota teota irvita minuga koputa titulituta sa teistega
Kanguta edasi selgroota emosid
Lõpeta kohe see lalin ja nutt

Jää vait ma ütlen sulle
Jää vait kus olid eile
Jää vait ometigi
Jää vait ma ütlen sulle
Jää vait kus olid eile
Jää ometigi nüüd vait kui sul kästakse

Jää vait ma ütlen sulle
Jää vait kus olid eile
Jää vait ometigi
Jää vait ma ütlen sulle
Jää vait kus olid eile
Jää ometigi nüüd vait kui sul kästakse

Jää vait
Jää vait
Jää vait
Jää vait
Jää vait
Jää vait

Jää vait ma ütlen sulle
Jää vait kus olid eile
Jää ometigi nüüd vait kui sul kästakse

Kommentaare ei ole: