september 25, 2010

Ettevõte : Pro Lilled OÜ

Njaa.. ega väga kaua ei ole ma midagi kirjutanud aga palju on tegelikult olnud kirjutada küll lihtsalt ei ole seda jõudlust ja aega olnud ...

Oli aeg kui töötasin sellises toredas kohas nagu narva mnt. 13 Pro Kapitali majas asuvas Lasering OÜ plaadipood. Seal sai mööda saadetud nii mõnigi sünnipäev. Sünnipäeval on kõige paremaks meelte ergutajaks aga lillekimp. Seega kaugele ma ei viitsinud jalutada ja ostsin need seal samas majas asuvast lillepoest. Asi tegelt ei olnud viitsimuses aga pigem selles, et sealt saab alati kõige ilusamad õied ning vapustavamad kimbud. Jah olen ostnud lilli ka viru tänavalt ning supermarketitest aga alati on seal väga nirud lehed ja õied lilledel. Aga jah ... nii head kvaliteeti ja hinda, kui pro kapitali maja keskel fuajees asuvas lillenurgas on, pole ma kohanud.

Loodetavasti see kontakt on õige : 6143060 ja kui polegi siis pead ise kohale minema - Pro Kapitali maja (Narva mnt 13, 10151 Tallinn).

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ma mõtlesin, et need õiekesed tulevad ikka su enda isiklikust peenrast..aga vat mis välja tuleb.

Mai.