aprill 06, 2011

Ettevõte : Minu auto tervis

Kuna mu enda auto on vägagi vanake juba siis on tema tervis suht igapäevaselt küsimärgi all.
Küll ei pruugi selle põhjuseks olla liikuvad mehaanilised elemendid vaid ka välimus on ju tähtis osa tervisest.
Kellele ei meeldi siis olla puhas ja lõhnata hästi ning olla korralikult riides sama on ju ka autol.

Kui rääkida autovälimusest siis puhtuse suhtes olen proovinud ainult käsipesulaid ning saan kiita ainult ühte ettevõtet - Altestron Teenuste OÜ.

Võib tekkida küsimus, et milleks see ?
Oli hetk kui sai kasutada väga supper kohta Jazzi pesulad aga niipea kui nad läksid "moodi" langes nende kvaliteet täiega ning pidigi otsima uut kohta ning selle ettevõtteni ma jõudsingi. Nende kvaliteet ei ole aastatega mitte langenud vaid tõusnud ja samas hind on vägagi hästi kvaliteediga suhtes! Nad pesevad auto ilusti väljast puhtaks ning soovi korral teevad sisepesu ka mis tähendab seda, et sinu auto läigib :D
Mis parimaks plussiks ... neil saab aja panna kinni neti teel : www.autopesu.ee

Kaks korda aastas on vaja ju autol ka jalanõud ära vahetada.
Jalanõudeks olen proovinud osade tootjate tooteid kuid saan öelda ainult seda, et kõige turvalisemalt tunnen ma Nokia rehvidega. Kõige parem teenindus ja suhtumine rehvivahetuse ning rehvimüügi kohapealt on minu praktika põhjal Tireman OÜ-s (www.tireman.ee) ehk siis paljude jaoks Peterburi maanteel asuv Vianor. Sinna on hea sisse astuda, osta rehvid, lasta need alla panna ning ka sillad reguleerida. Mõnus, kiire, mugav ja kvaliteetne teenindus!

Kui aga minul tuleb enda krantsiga (Ford Probe - ohooo... ei olegi Ford vaid hoopis Mazda) minna arsti juurde, et saada tal lihased ja organid korda siis parim koht on selleks Eurotrans OÜ (www.eurotrans.ee) ehk siis Mazda Abi. Töö tehakse ilusti ja kvaliteetselt ära ning hea hinnaga. Mis aga on parim nende juures - nad teevad supper keretöid. Mis sest, et auto natukene roostetab .. pärast on kõik sile ja koputades ikka metall mitte pahtel :D

Aga kui on mingi väga väga jube kotermann autos sees siis tuleks pöörduda Hannes Kriki poole, kelle töökoda asub Mäepealse tänaval asuva Tallinna ARK-i maja taga ning ettevõte on Speedster OÜ - www.speedster.ee.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

No ma räägin sulle, et tuled minu juurde, kui korralikku autopesu soovid! ;) Kerget autuvahatamist võin ka pakkuda ja kui garaaži riiulitele on tekkinud need imevahendid, mis aitavad tõrva ja muud kaotada, siis seda ka.

Nokia poolest ei imesta..kui sulle kõrva äärde sobib, siis kõlbab autole alla ka. Imestama paneb see, et sul 2 Nokia asemel veel 4 Nokiat pole, mida kõrvade äärde kordamööda panna saaks. Ja Nokia kummikud on ka puudu komplektist..

Muide kui ma presidendi kantseleis käisin, siis sain teada, et algselt need põrandad olid seal kvaliteetsest Nokia kummist tehtud - pidavat vanasti väga fääänsi ja popp ja äge olema. - kõigile meeldib :P

Maiu.