november 01, 2010

Kvaliteet puhkus [Lõunapiiri äärne Eesti]

Kui möödub liiga palju hetkest millal veetsid aega mõnusalt ja rahustavalt siis kipud muutuma lohakaks ning kergelt ärrituvaks. Jah .. just see on see mille eest ma põgenen ning mida tahan vältida, et panustada tööl maksimum ning olla lähedasele inimesele mitte närvidele käiv ja tuim.
Nii soovitangi võtta iga mõne aja tagant aeg maha ning teha midagi armsa ja kalli inimesega koos.

Seekord hakkasime siis suht lambist Otepää poole liikuma ning poolel teel uurisin ka kuidas sõprade juures majakeste saadavus. Jah .. idee minna sõitma oli juba mõni aeg agasi tulnud .. aga kuhu minna selle kohapealt oli kindel ainult see, et vähemalt 50 km Tallinnast eemale peame saama.

30. oktoober (Laupäev)

Kuna käes ju sügis siis ilm suht kiirelt pime ning laupäeva jooksul saime ainult kohale sõita ja seda ka väga pimedas. Sõit algas umbes kell 14 ning esimese asjana käisime ära Nõmme turul (olime eelnevalt Mustamäel) kust võtsime ühe imearmsa keskmist kasvu kõrvitsa. Nõmme turult suunudusime Ülemiste keskuse juures olevasse Nestesse, et võtta paak täis ja nii saigi Tallinna seljataha jätta. Poolel teel tahtsime kohvi ja midagi hamba alla ning parim koht, et seda teha Tartu maanteel on ju Mäo rist. Turvaline ja võimas see uus rist on aga kahju, et bensukad nüüd teelt natsa kõrval :(. Aga pole ju hullu - enamus teab, et seal tuleb pausitada ;) Võtsime söödavat ning joodavat ja oi kui ilus oli vaade, mida taevalaotus meile pakkus. Mõned lennuki "triibud", päikese kuma õhukeste pilvekeste vahelt ning sügisene loodus. Väga ilus!

Kõht täis ja silm ärkvel suundusime Tartu poole. Tartusse me sisse ei läinud vaid otse Lõunakeskusesse kust mõned nämmad kaasa ning suund Otepääle. Eriti nõmedad on need värdid kes mingi hetk küll saavad aru, et vastu tulijat ei ole mõtet pimestada ja võtavad viimasel hetkel täistuled maha aga krt .. saage aru .. samamoodi häirib ees sõitjat kui sa täistuledega tuled tagant ja isegi juba kaugemalt. Taga sõites võta ka maha täistuled sama kauguse peal, mis vastu tulles !

Otepäält suund otse Nuustaku puhkemajadesse ning kui pilk majal peal siis kõrvitsat lõikuma ning küünlad põlema ja nautima üksteise lähedust.

31. oktoober (Pühapäev)

Vaatad kella - ehmatad ära, et kell juba 11 - nu ei ole hullu - öösel keerati kella ja nii saabki ju 10 :)

Väike näks, hommikupesu, maja korda ning siis Oti pubisse sööma. "Siga mesitaru juures" praes on liha nagu jäätis, mis sulab keele peal ning viib keele alla kui mõnusaim maiustus kuid liha ja muu teema koguseid võiks natukene liha poole korrigeerida :p

Kõht täis võtsime suuna Pühajärvele ning sealt edasi Sangastesse. Ilusad asjad on need Lõuna Eesti mäed ja metsad, mõned põllud ja majad... Vapustav vaatepilt. Võiks ju sealt minna nii Haanjasse kui Lätti aga võtsime ette tee Pärnu. Teel sattusime mööda sõitma motellist, mis nagu pärit "Lord of the Rings" filmist. Tegemist "Greete Motelliga", mis ehitatud suurtest palkides ning väga stiilipuhtalt. Samas läheduses asub ka "BARCLAY DE TOLLY" mausoleum, millele ka nüüd pilk peale visatud. Igatahes tuli reisil välja ka see, et kõik teed ei vii rooma vaid Viljandisse ning igalt poolt on sinna umbes 50 km.

Pikemat aeg liikudes läheb kõht natukene tühjaks ning silm hakkab kinni vajuma. Seega Lodja Trahtris tegime peatuse. Poleks pannakaid võtnud poleks ka teadnud, et seal on nii nii supper pannkoogid... nämma nämma :p

Vaikselt hakkab kiirelt pimedaks minema ja peale mõnd pilti ning silmafotot jõuame Pärnu kust lähme ilma peatumata edasi Tallinna. (Autorendi firma slogan: Kui ei jõua autot rentida siis tule meile - me rendime ta sinu eest ning siis anname ta sulle kasutada.)

Jah .. palju ajast olime küll roolis ja sõidus aga koos veedetud aeg on mõnus narkootikum, mis rahustab ning annab vaimule selle kõige positiivsema laengu. Ootan juba järgmist hetke kui sõidame .. sõidame.. ja alles õhtuks saame teada kuhu ;)

Mu kallis M - Oled päike, kes annab energiat tegutseda - oled mu igapäeva unistus ja igatsus - oled imeline !